Ezt az ösztöndíjpályázatot tilos kihagyni: ingyen tanulhatsz a Werk legújabb képzésén

Nem jött össze a felvételi, vagy nem egészen azt kaptad az egyetemi marketingképzéstől, mint amire számítottál? Esetleg pályamódosítást fontolgatsz, és érdekel az online marketing és az online média működése? Ezt az ösztöndíj-lehetőséget érdemes kihasználni: a Werk Akadémia és az Eduline közös pályázatot indít, a nyertes fél évig tandíjmentesen tanulhat a Werk új képzésén!

 

 

A Werk Akadémia 11 éve foglalkozik a képzésein az online média és marketing különböző területeivel, 2017-től pedig egy teljesen új, gyakorlatias képzést indít el, méghozzá velünk, az Eduline-nal.

 

Az Online marketing és médiamenedzser képzés teljesen más, mint egy egyetemi kurzus: tankönyvszagú példák helyett két féléven át a gyakorlatban ismerheted meg a weboldalak működését, az online média helyetét és a médiapiacot, a legfontosabb webanalitikai szoftvereket, az e-kereskedelmet, de garantáltan sokat hallasz majd a blogolás és a vlogolás műhelytitkairól, a munkáltatói márkaépítésről, betekinthetsz a szerkesztőségi munkába is, és persze - talán ez a legfontosabb - értékes szakmai kapcsolatokat építhets. Még mielőtt részletesebben leírjuk, miért érdemes elvégezni az Eduline szakmai támogatásával induló képzést, mutatunk egy szuper lehetőséget: a Werk és az Eduline közös pályázatot hirdet, a nyertes egy félévig ingyen vehet részt a kurzuson.

 

Hogyan pályázhatsz?

 

Küldj nekünk egy egyoldalas bemutatkozást, amelyben leírod, hogy ki vagy, miért szeretnél te lenni a Werk és az Eduline ösztöndíjasa, és miért tanulnál szívesen az online média működéséről, az online marketingről. Légy kreatív, aki ugyanis a legjobb bemutatkozó szöveget írja, tandíjmentesen végezheti el az első félévet!

 

Hová kell küldened a bemutatkozást?

 

Az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, az e-mail tárgya ez legyen: "Werk ösztöndíjpályázat".

 

Meddig pályázhatsz?

 

Szeptember 10-ig fogadjuk a bemutatkozásokat.

 

Nyílt nap: 2017. szeptember 4., 18:00. Az eseményről többet megtudhatsz a Facebook-oldalon. 

 

Médiapiac, webanalitika, social media és a többi

 

A 80 órás, 16 alkalmas képzésen három - online marketing és médiamenedzser, online médiamenedzser, valamint online marketingmenedzser - szakirány közül választhatnak a résztvevők, akik komplex képet kaphatnak a weboldalak működési környezetéről, a CMS rendszerekről, a magyarországi média helyzetéről, a médiapiac elmúlt tizennyolc évéről és az e-commerce piac történetéről.

 

Az előadóktól választ kaphatsz például arra a kérdésre, hogyan alakult ki az online médiapiac, hogyan érkezik ma a hírolvasó a tartalomra, hogyan változnak hírfogyasztási szokásaink, mik a jövő trendjei, miért és honnan vásárolnak forgalmat a médiacégek. Egy 10 órás modul teljes egészében a mérés műhelytitkairól szól majd: megismerheted a legfontosabb webanalitikai szoftvereket, mérőeszközöket (Gemius, Prism, Google, Fruitflan), és megtanulhatod ezeket eredményesen használni - akár szerkesztőként, akár e-commerce oldal munkatársaként dolgozol (vagy szeretnél dolgozni).

 

A kurzuson szó lesz az employer brandingről, vagyis a munkáltatói márkaépítésről és a legfontosabb eszközökről, például a belső PR eszközökről, a CSR megoldásokról, és arról is, milyen a jó álláshirdetés, és miért egyre fontosabb a munkáltatói márka. Külön modul szól majd az e-mail marketing legfontosabb eszközeiről, a hírlevél- és az eDM készítésről, az eredményesség méréséről, és persze kihagyhatatlan téma a social media is: nemcsak elméletben ismerheted meg a social media legfontosabb eszközeit, de éles környezetben is kipróbálhatod, milyen elérést tudsz generálni az egyes csatornákon, például Facebookon, Instagramon, Twitteren, Tumblren, YouTube-on, Google+-on, hogyan tudod mindezt forgalomterelésre használni.

 

A képzés résztvevői a szerkesztőségi munkába is betekinthetnek: a cél az, hogy az elméleti alapok megismerése után képesek legyenek önálló írások gondozására, különbséget tudjanak tenni a PR cikk, a natív hirdetés és a sajtóközlemény között, megismerjék a klasszikus és az online hírgyártás folyamatát, megtudják, hogyan lehet olyan sajtóközleményt írni, amelyet bármelyik szerkesztőség öt percen belül lehoz. Szó lesz a legfontosabb e-commerce jogi szabályokról, sajtóetikai ismeretekről, esettanulmányokkal, gyakorlati ismeretekkel megfűszerezve.

 

Két hatékony marketingeszköz használatát is megtanulhatod: megismerheted a legfontosabb adatvizualizációs eszközöket, és ki is próbálhatod azok használatát, infografikakészítési technikákkal és eszközökkel ismerkedhetsz meg, emellett videókészítést tanulhatsz, és megtudhatod, hogyan érdemes menedzselni egy Youtube-csatornát. A képzésről még több infót itt, valamint a Werk Akadémia oldalán találsz.

 

forrás: eduline.hu

Az élethosszig tartó tanulás az Y-generáció sikerének kulcsa

Az Y-generáció számára a minőségi idő, a presztízs, az azonnali siker, a közösségi élmény és a karizmatikus vezető egyaránt fontos munkahelyi motiváció. A Magyarországon több mint kétmillió fiatalt számláló korosztály a bérigényt nem a piaci átlagbérek, hanem a számukra ideális életszínvonal szerint határozza meg. A már zajló negyedik ipari forradalom révén számos szakma és pozíció szűnhet meg a következő évtizedekben, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) szakértője szerint emiatt hamarosan a megélhetés múlhat azon, hogy valaki képes-e akár 40 évesen visszaülni az iskolapadba.

Egyetemek a nemzetközi színtéren

A kinyíló világtól és a mobilitási lehetőségektől nem félni kell, hanem élni kell tudni velük – mondta Palkovics László oktatási államtitkár a Trendek és kihívások a felsőoktatás nemzetköziesítésében című konferencián. 

Népszerű az online Diákhitel igénylés

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az elmúlt időszakban beérkezett szerződések 40%-át már elektronikus aláírással kötötték meg. Az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A Budán működő Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este 6-ig várja az érdeklődőket.

Újra több ezer gyerekhez látogat el a Mozaik Múzeumtúra

A 2017-2018-as tanévben is útjára indul a Mozaik Múzeumtúra iskolai edukációs programsorozata a Felelős Szülők Iskolája szervezésében. A tanévben összesen 7 iskolába látogatunk el, ebből egy határon túli intézménybe is, Szlovákiába. A program célja, hogy élményszerű, látványos és tartalmas múzeumpedagógiai foglalkozások bemutatásával közel hozzuk a diákokat és tanárokat a múzeumokhoz, megkedveltessük velük a kiállításokat. A program már 3000 diákhoz látogatott el eddig, töretlen sikerrel.

A finn „csoda” nálunk is működhetne és a boldog gyerekeket taníthatnánk

In medias res - egyenesen a közepébe vágva – azokat a fontosabb impulzusokat igyekszem boncolgatni, amelyek az október 25-i Learning Reloaded (Tanulás Újratöltve) elnevezésű konferencián értek. Miért sikeres? Kész „módszerről” van szó? Mi a céljuk? A nap végével mindezen kérdésekre meg is kaptam a válaszokat.

Őszi programkavalkád a Mozaik Múzeumtúrával

Megújult lendülettel néz az ősz elé a Mozaik Múzeumtúra. A fiatalok figyelmét formabontó eszközökkel múzeumokra irányító program hétköznapokra és hétvégékre egyaránt fókuszálva kínál programokat az iskolapadhoz kötött vagy éppen a szünetet élvező diákoknak. A kulturális, ugyanakkor szórakoztató rendezvényeken remek alkalom nyílik arra is, hogy a részvevők szép előrelépést érhessenek el mobiltelefonos matricagyűjtő játékunkban.

Középiskolás Képzés a JÉG szervezésében

Középiskolásnak lenni jó. Bár néha unalmas. Iskolába járni jó. Bár néha unalmas. Előfordult már, hogy többre vágytál? Zavar, hogy középiskolásként keveset néznek ki belőled? Szeretnéd már most ismerni a bankok, a pénzügy és a vállalkozások világát? Megismerni az önéletrajzírás és a próba-állásinterjú rejtelmeit?

Az út önmagunkhoz saját gátjaink feloldásán keresztül vezet

A napunk feladatok és megoldandó kihívások sorozatából áll. Rohanunk reggel, sietünk délután, és fáradtan esünk ágyba este. Törekszünk a legjobbat adni a munkában és a magánéletünkben egyaránt. Egy dolog szorul háttérbe sokszor: Önmagunk. Vajon hogyan találhatjuk meg az utat a saját céljainkhoz, milyen technikákat sajátítsunk el a kiegyensúlyozott élethez? Hazánk legszínvonalasabb női karrierrendezvényén ezekhez kapunk kapaszkodókat.

Nők a munkaerőpiacon: előítéletek vannak, de a változás elindult

A nők munkaerőpiacon betöltött szerepe továbbra is központi kérdés a foglalkoztatással és a karrierépítéssel kapcsolatban. A Jobline Női Karriernap szervezőcsapatának friss kutatása az aktuális helyzetet és a női munkavállalók tapasztalatait vette górcső alá. A felmérésben több mint 2200, különböző életkorú, foglalkozású és családi állapotú nő vett részt. 

Sportlélektani eszközökkel (elsősorban) a belső sikerekért

Mitől lesz igazán hatékony a mentális felkészülés? Mi a siker, a kudarc, és mindezek elviselésének titka? Hogyan küzdjünk meg a versengés okozta nyomással? Hogyan hozhatjuk ki magunkból a legjobbat? Hogyan motiváljuk saját magunkat? Szülők, nevelési szakemberek, edzők, vállalkozók és iskolakezdők, figyelem: itt egy remek sportlélektani képzés – nemcsak sportolóknak!

Terápia és érzelmi nevelés a mesék és az alkotás ösvényein

Egy képzés, mely a művészetterápia három területét, a képzőművészet alkotó erejét, a meséket, mint archetipikus szimbolikus fejlődéstörténeteket és a szépirodalmat hívja segítségül a személyiségfejlesztéshez. Ismerd meg, hogyan hasznosíthatod a képzőművészetet, a meséket és az irodalmi alkotásokat az érzelmi nevelés és oktatás folyamán!

Kibetűzni a lélek titkait – Grafológusképzés mindenkinek

A Lukács Oktatási Központ szeptemberben induló, négy féléves képzésén megmutatkoznak az ákombákomok mélységei, a gyöngybetűk titkai. A grafológia tudományán és a papírra vetett gondolatokon keresztül alaposabban megismerhetjük az emberi személyiség rejtélyeit, saját magunkat és a hozzánk közel állókat egyaránt.

A játékos tanulás élménye és a boldogságra nevelés titkai: ezeket visszük a BabaMama Expóra és a KIDexpóra!

A hétvégén a gyerekeké a főszerep: a BabaMama Expón és a KIDexpón több száz játék, korszerű baba-mama termékújdonság és kiállító, szakértői tanács, fergeteges program és kaland vár mindenkit az egészen csöppektől a kiskamaszokig, anyukákkal és apukákkal együtt. A Felelős Szülők Iskolája Szuper Szülő standja a boldogságra nevelés kiaknázatlan lehetőségeit, az érzelmi fejlesztésben rejlő útravalót, a Da Vinci Learning Tv csatorna a játékos, élményalapú tanulás örömét kínálja látogatói számára.

Az irodalmat ünnepli a Csokonai Színház is

A Csokonai Színház idén első alkalommal kapcsolódik a Debreceni Irodalmi Napok rendezvénysorozatához. A november 6. és 8. között megrendezésre kerülő programban az irodalomtörténeti előadások, kerekasztal-beszélgetések és kötetbemutatók mellett − most először − két színházi előadás is helyet kapott.

Tudomány Ünnepe a Nemzeti Múzeumban

Programdömping a Magyar Nemzeti Múzeumban a tudomány ünnepe alkalmából, amely idén egybeesik az ingyenesen látogatható Ige-Idők – A reformáció 500 éve című kiállítás finisszázsával.

Keresés

Hírlevél feliratkozás
November 2017
H K Sz Cs P Szo V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3