2020. június 7., vasárnap

Edupress Direkt

Az Edupress Direkt szolgáltatás térítés ellenében közli az egyetemek, főiskolák és a felsőoktatáshoz, tudományhoz, kutatás-fejlesztéshez kapcsolódó intézmények közleményeit, pr-anyagait. Tartalmukkal nem azonosul, azok nem a szerkesztőség álláspontját tükrözik. A dokumentumokat az Educatio Press változtatás nélkül közli a www.edupress.hu oldal Edupress Direkt csatornájában.

Milyen lesz az e-mail marketing 2013-ban?
2012-09-06 14:48:00 -

Szeptember 13-án Budapesten először kerül megrendezésre kifejezetten az e-mail marketinggel foglalkozó konferencia. A marketing szakmai esemény témája a közösségi média és az e-mail marketing viszonya.



„A konferencia célja, hogy válaszokat adjunk az e-mail marketing aktuális kérdéseire, valamint bemutassuk a küszöbön álló trendeket. Ez indokolja a “jövőbe mutató” névválasztást is” – mondta Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Zseron Kft. egyik tulajdonosa.

Hozzátette: „Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni, amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.”

„Az e-mail nem vész el, csak átalakul”

A közösségi média, különösen a Facebook széles körű elterjedése átalakította az e-mail marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely még mindig az egyik legfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz.

Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent. Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek – világította meg a rendezvény hátterét Balogh Gabriella a Zseron marketing szakértője.

A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást, többek között Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu Kft.), Damjanovich Nebojsa (Allegroup.hu Kft.), Dobó Mátyás (Endless Solutions Kft.), Forgács Mariann (Be Social). A rendezvény szakmai fővédnöke a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, fő támogatója az Allegroup.hu Kft.

Az előadások többek között a következő kérdésekre adnak választ: Milyen kapcsolat van a közösségi média és az e-mail marketing között? Hogyan építhető e-mail adatbázis közösségi médiából? Hogyan optimalizálhatjuk az e-mail marketinget mobilra? Hogyan kerülhető el a feketelista?

A program különlegessége, hogy ott kerül először publikálásra az NRC Online Piackutató legújabb felmérése az e-mail marketingről, valamint a konferencián debütál a Protopmail újdonsága, az i-email, azaz az Intelligens e-mail marketing rendszer, ami új megvilágításba helyezi az e-mail marketinget.

A konferencia pontos programja a www.emailmarketingkonferencia.hu internetcímen érhető el.

| Impresszum | Jognyilatkozat | powered by PSP Hungária © 2008 | | Google PageRank |